ביום ראשון בבוקר שבשבוע שעבר עליתי על המשקל והתוצאה היתה 128.1 ק"ג. באותו יום בערב נסעתי לפ"ת ונשברתי. נכנסתי למקדונלד והזמנתי צ'יזבורגר, פוטטו צ'יפס קטן, פנטה, ומילק שייק וניל קטן. אחר כך הזמנתי גם עוד פוטטו צ'יפס גדול וגם גלידת סנדיי!! חזרתי הביתה ואכלתי עוד שתי פרוסות לחם עם גבינה לבנה ויוגורט. אחרי השבירה הזאת חזרתי לשמור דיאטה למחרת ושמרתי יפה בכל ששת הימים הבאים של השבוע. בשבוע שעבר גם התחלתי לעשות פעילות גופנית. אני מתאמנת ארבע פעמים בשבוע על אופני כושר. ביום ראשון, שלישי, חמישי ושבת. ביום ראשון ושלישי שמעתי בקול אמא שלי והתאמנתי על האופניים בדרגת קושי שהיא יותר מדיי קלה בשבילי. רק מיום חמישי התחלתי למעשה להתאמן בצורה רצינית על האופניים. בכל אופן, כשעליתי היום בבוקר על המשקל, התוצאה היתה 128.4 ק"ג: כלומר עליה של 300 גרם מאז תחילת שבוע שעבר. כלומר השבירה של יום ראשון ההוא לא רק מנעה ממני ירידה במשקל אלא גם גרמה לי לעליה קלה. למעשה סביר שהעלתי לאחר אותו יום ראשון הרבה במשקל, ובמשך ששת הימים הבאים שבהן הספקתי להוריד את רוב מה שהעליתי אבל לא את הכול! יתכן שאילו לא הייתי שומעת בקולה של אמא ביום ראשון וגם ביום שלישי בשבוע שעבר, ומתאמנת בדרגת קושי שמתאימה לי באמת, הייתי מצליחה להוריד את כל מה שהעליתי במשך השבוע ואף יותר, ואז היתה נרשמת גם ירידה במשקל. אבל אני לא יכולה לדעת כמובן. יש לציין שזאת לא השבירה הראשונה שלי. היתה לי שבירה גם בשבוע הראשון של הדיאטה, ביום שלישי של אותו שבוע, אבל זאת היתה שבירה קלה יותר. גם אז הזמנתי צ'יזבורגר, אבל בנוסף לו הזמנתי "רק" פוטטו צ'יפס קטן, ומילק שייק וניל אחד (אומנם לא קטן). לא הזמנתי עוד פוטטו צ'יפס גדול, וגם לא גלידה. וחוץ מהצ'יזבורגר, הפוטטו הקטן והמילק שייק וניל אכלתי שום דבר מחוץ לבית, וגם כשחזרתי הביתה מאוחר באותו ערב לא אכלתי שום דבר לפני שהלכתי לישון. וכמובן המשכתי לשמור למחרת והלאה. חשוב לציין שאז, בשבוע הראשון לדיאטה, לא עשיתי בכלל פעילות גופנית, ובכל זאת הצלחתי לרדת במשקל. כשעליתי על המשקל בבוקר שבתחילת השבוע השני לדיאטה רשמתי ירידה גדולה - למרות השבירה הקלה ביום שלישי ולמרות שלא עשיתי בכלל פעילות גופנית באותו שבוע. כך שזה לא רק עניין של פעילות גופנית, זה גם עניין של כמה זללתי בעת השבירה. כי יש "שבירה" ויש "שבירה". יש שבירה מתונה ומבוקרת, וכזאת שבירה היתה לי ביום שלישי של השבוע הראשון לדיאטה. ויש שבירה חזקה יותר, פחות מבוקרת כמו זו שהיתה לי ביום ראשון בשבוע שעבר. שבירה שמנעה ממני ירידה במשקל. היום התארחתי בארוחת חג משפחתית של שבועות. קרובי משפחתי היו מודעים לדיאטה שלי והם עזרו לי יפה לשמור ועודדו אותי. הם באמת היו נהדרים ומקסימים ואני צריכה להודות להם על כך. היה נחמד להיפגש עם המשפחה אבל אבל את המאכלים באותה ארוחה שאני באמת אוהבת (תפו"א ותירס על האש, וקינואה ומלון) לא אכלתי. אכלתי רק מהסלטים בנוסף לארוחה הקפואה-מופשרת שלי מדיאט לי. ויש לי עוד מסקנה אחת מהיום: אם קורה לי שיום אחד בשבוע אני נשברת, אולי כדאי לדחות את השקילה בשבוע. במקום להישקל ביום ראשון בשבוע הבא להישקל ביום ראשון בעוד שבועיים. אומנם שבוע הוא זמן מספיק לשקילה אבל לא חייבים להישקל כל שבוע. אפשר גם להישקל מדיי פעם כל שבועיים. אז החלטתי עכשיו לא להישקל ביום ראשון בשבוע הבא אלא רק בעוד שבועיים. כלומר אני צריכה לשמור עכשיו במשך כל השבוע הזה, וגם במשך
כ ל שבוע הבא, מהיום עד יום ראשון בעוד שבועיים
בלי אף יום של שבירה בין לבין! ומה יקרה אם אני כן אשבר בין היום לבין יום ראשון בעוד שבועיים?? האם גם אז אני אשקל במועד שקבעתי עכשיו או שאדחה בעוד שבוע את מועד השקילה? אין לי כרגע החלטה בעניין הזה. אני מניחה שאצטרך לקבל החלטה בנידון אם אכן תהיה לי שבירה. מה שאין לי ספק הוא שאני צריכה גם לשמור במשך כל השבועיים האלה וגם להתאמן על אופני הכושר ארבע פעמים בשבוע, ובדרגת קושי שמתאימה לי.
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחק