היום התחלתי לשמור דיאטה במסגרת של דיאט לי. דיאט לי היא דיאטה של ארוחות שף קפואות שמגיעות עד הבית עם שליח. לא הזמנתי תפריט מלא שכולל ארוחות בוקר, צהריים, ערב ולילה אלא רק ארוחות צהריים לשבוע ימים. אמרו לי לשתות לפני ארוחת צהריים שתי כוסות מים ולאכול שתי כוסות סלט ירקות טריים. עשיתי את זה ולאחר מכן חיממתי במיקרוגל את ארוחת הצהריים הקפואה במשך שבע דקות. מאז אותה ארוחת הצהרים, ועד שש לא אכלתי ולא שתיתי שום דבר ומהר מאוד הרגשתי רעב. אני גם עסוקה בכל מיני דברים, בעיקר בלימודים. בבוקר אני לומדת באוניברסיטה ובערב במכללה ואני בקושי מספיקה לסיים את עבודות הבית בזמן. לרוב אני מסיימת ברגע האחרון, והרבה לילות אני לא ישנה אלא מכינה שיעורי בית. גם בלילה האחרון לא ישנתי אלא עבדתי כל הלילה על המחשב. כך קורה שהרבה פעמים אני עייפה בבוקר ונרדמת בשיעור באוניברסיטה. היום גם התחלתי דיאטה וגם כדי להחזיק מעמד בדיאטה חשוב לישון בלילה ולא להיות עייפה. היום בגלל שלא ישנתי בלילה האחרון אני גם עייפה, גם עצבנית, וגם רעבה. את הפוסט הזה אני כותבת במכללה בזמן ההפסקה מהשיעור. אני כותבת את הפוסט הזה בין השאר במקום להיכנע ליצר שלי, שהכי רוצה עכשיו לגשת לסניף הקרוב של מקדונלדס ולהזמין פוטטו צ'יפס ומילקשייק, ואולי גם איזה צ'יזבורגר. לא נשקלתי היום למרות שזה היום הראשון לדיאטה שלי. אולי מחר בבוקר לפני שאלך לאוניברסיטה אני אעלה על המשקל. ולכן בינתיים לא כדאי שאכנע ליצר האכילה שלי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה