כמו ביום ראשון בבוקר השבוע שעבר, גם היום קמתי לא מזמן ונשקלתי. כזכור מהפוסט הקודם, לפני שבוע משקלי היה 129.2 ק"ג. לפני שבועיים ביום שני שקלתי 132.7 ק"ג. כלומר בשבוע הראשון לדיאטה ירדתי שלוש וחצי קילו! נשבעתי לא לחזור יותר לעולם למשקל של 130 קילו ומעלה. זאת גם היתה כמובן אחת המטרות שלי בשבוע האחרון, שהיה בסך הכול השבוע השנ לדיאטה. אין ספק שהשגתי את המטרה הזאת: התוצאה על המשקל היום היא 128.1 ק"ג. הירידה במשקל של השבוע האחרון ללא ספק צנועה יחסית לשבוע שקדם לו אבל עדיין מדובר בירידה של יותר מקילו. שמרתי היטב במהלך השבוע האחרון. רק ביום האחרון של השבוע בערב היה לי קצת רפיון, אם כי לא נשברתי ממש. לקחתי וופלה קטנה בטעם שוקולד ובלי סוכר. לפני שלקחתי הסתכלתי על האריזה ובדקתי כמה קלוריות יש ביחידה אחת: 45 קלוריות ליחידה. אז הרשיתי לעצמי להכניס לגוף עוד 45 קלוריות. לא העזתי לקחת עוד וופלות. מה שכן עשיתי זה לשתות קצת זירו קולה, ואחר כך שתיתי דיאט ספרייט. במהלך השבוע האחרון, לא נגעתי במשקאות הללו בכלל! שתיתי בעיקר מים, ובבקרים הייתי שותה כוס חלב דל שומן - 1%. אבל לפחות אלו היו משקאות דיאט ללא סוכר. חוץ מהוופלה היחידה, המעט זירו קולה והרבה דיאט ספרייט לא אכלתי או שתיתי שום דבר מחוץ למסגרת הדיאטה. שישה ימים מלאים של שמירה שווים יותר מאשר רפיון קל בסוף היום האחרון בשבוע. עכשיו מתחיל כמובן שבוע חדש, והמשימה שלי לשבוע הזה היא כמובן להמשיך ולשמור. בנוסף לכך הגיע הזמן שאתחיל לשלב פעילות גופנית עם שמירה על הדיאטה. אומנם ירדתי יפה מאוד עד עכשיו ללא פעילות גופנית (לפחות לפי התוצאות שמראה המשקל), אבל אני חושבת שהגיע הזמן להתחיל להתאמן. אני לא חושבת שאפשר להצליח בדיאטה ארוכה כל כך (וכאמור מדובר פה בתהליך ארוך של הורדת כמה עשרות של קילוגרמים!) ללא פעילות גופנית. אז בשבוע הזה אני ממשיכה לשמור דיאטה ומתחילה לעשות פעילות גופנית. והמטרה שלי עד יום ראשון הבא (כמובן שיש לי גם מטרות לטווח רחוק יותר) היא להמשיך ולהתרחק ממשקל 130 קילו ולהתקרב עוד יותר למשקל 125 קילו. כמו שלאחר שמירת דיאטה במשך שבוע שלם עם רפיון קל ביותר בסוף היום האחרון לשבוע, וללא פעילות גופנית בכלל, הצלחתי להתרחק בעוד קילו ומאה גרם מ-130, ככה אני מקווה לעשות גם במהלך השבוע הזה. כמו שכתבתי בפוסטים הקודמים, שבוע הוא יחידת הזמן הקצרה ביותר שבה אני מודדת את תוצאות הדיאטה, כלומר נשקלת. הדיאטה שלי היא תהליך ארוך מאוד של חודשים ארוכים. סביר שהתהליך הזה יערך למעלה משנה שלמה, והאורך הכולל שלו (במידה ואצליח לעמוד בו ולא להישבר) יהיה בין שנה לשנתיים. יותר משנה אבל פחות משנתיים! אבל מה אם אני מגזימה באורך של התהליך? גם אם אני מגזימה ומציגה את התהליך הזה כארוך יותר ממה שהוא, עדיף ככה מאשר להציג אותו כקצר יותר ממה שהוא.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה