יום ראשון, 24 ביוני 2012
המשקל עדיין לא מאופס
יום ראשון, 17 ביוני 2012
ילדת דיאטות מתכננת והמשקל מקולקל
אחת האימרות שמוכיחות את נכונותן בחיי שוב ושוב היא "אדם מתכנן ואלוהים צוחק". היום בבוקר, כמו בכל תחילתו של שבוע חדש בתקופת הדיאטה שלי, עליתי על המשקל להישקל. לא היו לי יותר מדיי ציפיות לירידה גדולה, וגם לא לירידה בכלל. הכנתי את עצמי נפשית גם לעליה במשקל מפני שבשבוע שעבר שמרתי "רק" שישה ימים ולא בכל שבעת הימים. ביום ראשון שעבר לא שמרתי דיאטה, וגם כתבתי כאן בבלוג על כל מה שהכנסתי לגוף שלי באותו יום. אבל מיום שני ועד היום, אני גם שומרת דיאטה וגם עושה פעילות גופנית. ובכל זאת לא היו לי היום ציפיות לירידה במשקל משום שחשבתי שהעליתי כל כך הרבה באותו יום ראשון שבו זללתי, שגם אם בששת הימים הבאים אני אשמור ואעשה פעילות גופנית שלוש פעמים בשבוע, אני לא אצליח להוריד עד יום ראשון הזה את כל מה שהעליתי. וכך נגשתי להישקל בלי יותר מדיי ציפיות. התוצאה לכאורה שהראה המשקל היתה הפתעה גדולה ומשמחת: ירידה של יותר מ-3 קילו! גם אמא שלי שמחה מאוד, וגם התקשתה להאמין. ולכן היא גם אמרה לי לאפס את המשקל כדי לבדוק האם הוא מאוזן. איפסתי את המשקל ולדאבוני הרב הוא לא היה מאוזן אלא נטה למעלה. כשהמשקל מאופס ואין עליו שום דבר הוא לא אמור לנטות למעלה או למטה אלא להיות באמצע. המשמעות היא שמכשיר השקילה שבו נשקלתי לא היה בסדר, והגילוי הזה בהחלט קלקל והרס לי את כל תחושת ההישג! אני כבר מעדיפה מאזניים תקינות ומאוזנות שמראות שעליתי במשקל על פני מאזניים מקולקלות שמראות שירדתי במשקל. זה בהחלט מוציא לי את החשק להמשיך ולשמור. לכן יש צורך לדאוג כמה שיותר מהר לכך שמכשיר השקילה שלי יהיה תקין ומאוזן. אני זקוקה למכשיר אמין ומדוייק. בינתיים עוד לא שברתי השבוע את הדיאטה אבל המוטיבציה שלי בהחלט נפגעה אחרי שראיתי שהמשקל עצמו לא בסדר. או שיתקנו אותו או שיקנו משקל חדש. בתור אחת שנמצאת במבצע הרזיה אני זקוקה למכשיר שקילה תקין, רצוי עד יום ראשון הבא.
יום שני, 11 ביוני 2012
כל מה שאכלתי ושתיתי אתמול
יום רביעי, 6 ביוני 2012
החודש הראשון
יום ראשון, 3 ביוני 2012
לא מחכה לשבוע הבא.
הירשם ל-
רשומות (Atom)
