יום ראשון, 3 ביוני 2012

לא מחכה לשבוע הבא.


בפוסט הקודם כתבתי שהחלטתי לא להישקל השבוע אלא רק בשבוע הבא. אבל היום נאלצתי לסגת מההחלטה ההיא. אילצו אותי להישקל השבוע בגלל שלא אני משלמת על הדיאטה של דיאט לי. הארוחות הקפואות של דיאט לי עולות כסף. אלו ארוחות שף מעולות ולכן אני מעדיפה את הדיאטה הזאת. במיוחד כשעושים דיאטה חשוב שהארוחות הדיאטטיות יהיו ערבות לחך. ובדיאט לי מתאימים לכל לקוח ולקוחה ארוחות לפי הטעם האישי. חוץ מזה, השבוע האחרון עבר די בסדר מבחינת הדיאטה. עשיתי פעילות גופנית רצינית ושמרתי על דיאטה. לא יודעת מה יהיה מחר. יתכן שלא ארד במשקל לעומת שבוע שעבר. השבוע ימלאו חודש לדיאטה שלי. משקל השיא שאליו הצלחתי להגיע עד כה בדיאטה הזאת הוא 128.1 ק"ג. אני חוששת שלא אצליח לשבור מחר את השיא הזה וגם חוששת מכך שארשום עוד עליה במשקל לעומת שבוע שעבר. אין לי ברירה אלא להישקל ולהמשיך לשמור ולהישקל שוב בשבוע הבא. אשתדל מאוד לא להישבר השבוע הזה. מהניסיון שלי בדיאטה הזאת למדתי שאני יכולה אומנם להרשות לעצמי "להישבר" פעם בשבוע אבל חשוב שזו תהיה "שבירה" מבוקרת. אם היא מבוקרת אני אולי אצליח לרדת במשקל בסופו של דבר עד תחילת שבוע הבא. אבל אין לי שום כוונות להישבר בשבוע הזה. אבל אני צריכה להיזהר יותר בדבריי. האמת היא שאני לא יודעת מה יקרה לי בימים הבאים עד תחילת שבוע הבא. כשירדתי מ-130 קילו ישר התלהבתי ודיברתי על כך שאני לא חוזרת יותר לעולם למשקל הזה. בהמשך אותו שבוע החזקתי מעמד וביום ראשון הבא רשמתי עוד ירידה שהיוותה את השיא שלי, אבל באותו יום ראשון נשברתי שבירה חזקה. ולמרות שבימים הבאים שמרתי, בתחילת השבוע שלאחריו רשמתי עליה של כמה מאות גרמים. אז אני אנסה השבוע הזה לא להישבר בכלל. אני אשתדל גם לא לפתח יותר מדיי ציפיות למרות שאני עושה עכשיו גם פעילות גופנית אירובית (אופני כושר) ארבע פעמים בשבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה