יום שלישי, 10 ביולי 2012

בינתיים עליתי...


אמרתי לכמה אנשים שאין שום סיבה שעד סוף הקיץ הזה אני לא ארד מתחת למאה עשרים קילו. משקל השיא שלי בדיאטה הנוכחית הוא 121.5 ק"ג. כלומר הייתי במרחק של קילו וחצי ממאה עשרים. אבל בינתיים הפסקתי לשמור ועליתי במשקל. מה שכן - לא הפסקתי עם הפעילות הגופנית. מ-121.5 ק"ג עליתי והגעתי למשקל 123.9 ק"ג בשבוע הזה.

 אילו לא הייתי עושה בכלל פעילות גופנית הייתי עולה עוד יותר במשקל. בגלל אותה עליה חזרתי כמובן לשמור דיאטה בימים האחרונים. אני חייבת לרדת מתחת למאה עשרים קילו, כי בדיאטה הרצינית הקודמת שלי שעשיתי בשנים 2006-2007 לא הצלחתי לרדת מתחת למאה עשרים.

 אני צריכה להשתדל לא לחשוב על אוכל וכמובן להמשיך להתמיד עם הפעילות הגופנית שלי. גם כאשר אני לא שומרת ועולה במשקל נדמה לי שהכושר הגופני שלי רק הולך ומשתפר. זה מה שקורה כשמתמידים בפעילות גופנית של שלוש או ארבע פעמים בשבוע. אני מתעמלת ארבע פעמים בשבוע באופני כושר, ובהדרגה מעלה משבוע לשבוע את זמן האימון שלי. עוד כמה שבועות של התמדה ועליה בזמן האימון, ואז אני אעלה גם את דרגת הקושי.

 בשבוע שבו לא שמרתי בכלל והעליתי במשקל, בנוסף לשוקולדים ולדברים שזללתי, שתיתי גם משקאות קלים מוגזים. עכשיו, כשחזרתי לשמור, אני כמובן הפסקתי לשתות את המשקאות הללו ואני שותה מים. מה שברור הוא שאני לא יכולה להרשות לעצמי יותר מדיי הפסקות כאלה בדיאטה אם אני רוצה להשיג את המטרות שקבעתי לעצמי בזמנים שקבעתי לעצמי.

 כאמור, עד סוף הקיץ אני רוצה להיות במשקל של מתחת למאה עשרים קילו, אבל לא רק זה! אני שואפת למעשה להתרחק ממאה עשרים כמה שיותר. לא מספיק להגיע ל-119.5 ק"ג אלא רצוי גם לרדת מ-119, ואולי גם מ-118 קילו. בקיצור, להתקרב כמה שיותר ל-115 קילו אם לא לרדת גם מתחת לזה. וברור לי שלא אשיג את המטרות הללו אם ארשה לעצמי לעשות עוד הפסקות כאלה בדיאטה במהלך הקיץ הזה.