פעילות גופנית היא כידוע דבר חשוב מאוד לבריאות הכללית וגם לשריפת קלוריות. פעילות גופנית מגבירה את שריפת הקלוריות לא רק בזמן המאמץ הגופני אלא גם בזמן המנוחה. כאדם עצל מטבעו וחסר אנרגיה, אני בדרך כלל נמנעת מפעילות גופנית, וזה למרות שיש לי אופני כושר בבית! אומנם לעיתים אני מתאמנת על אופני הכושר הללו אבל בדרך כלל, ברוב הימים והשבועות, האופניים הללו עומדים כפסל בסלון. הם גם משמשים עבורי תירוץ לא לעשות מנוי בחדר כושר. הפעם הראשונה שבה עשיתי מנוי לחדר כושר היתה כשאופני הכושר הישנות שלי התקלקלו. מאחר והליכה בקצב מתון היא יותר מדיי קלה עבורי, והליכה מהירה בעיקר גורמת לי לשלפוחיות בכפות הרגליים, לא היתה לי אופציה זמינה לפעילות גופנית אירובית לאחר שאופני הכושר הישנים שהיו בבית שלי שבקו חיים. לכן נרשמתי למכון כושר. הייתי מנויה באותו מכון במשך כשנתיים. בסופו של דבר, החלטתי לא לחדש את המנוי ובמקום זה קנו לי אופני כושר בחנות ספורט. האופניים הללו הן אופניים חדשות, בניגוד לאופניים הקודמים שהיו ישנות מאוד. בינתיים הן בסדר, לפעמים אני מתאמנת עליהן אבל רוב הזמן הן סתם עומדות בסלון.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה