אתמול בבוקר נשקלתי ולעומת שבוע שעבר, נרשמה עליה של קילו. לא הייתי מאוכזבת כמו בפעם הקודמת שעליתי, למרות שאז זו היתה עליה של כמה מאות גרמים והפעם, עליה של קילו שלם, 127.3, לעומת 126.3 ק"ג בשבוע שעבר. בשבוע הקודם, הפסקתי לעשות פעילות גופנית. כדאי מאוד שאני אחזור לזה..בכל אופן, העליה הזאת, וגם העובדה שלא נשאר לי מספיק סלט, היוותה עבורי תירוץ לשבור שוב את הדיאטה לפחות ליום אחד. אז שתיתי לי משקה ביטר למון מר-ממותק לא דיאטטי. אחרי המקלחת יצאתי מהבית ונסעתי לפ"ת. לפני שלקחתי מונית, קניתי בדוחן העיתונים איזו עוגת שוקולד קטנה ממולאת בקרם שוקולד, ואכלתי. כשגעתי לפ"ת, נכנסתי לסניף מקדונלדס שבתחנת דלק ברחוב הסיבים. הזמנתי צ'יז בורגר גדול, פוטטו צ'יפס גדול, ומילק שייק שוקולד גדול. אחר המקדונלדס, נכנסתי למכללה דרך הקיוסק שפתוח 24 שעות. ובקיוסק, קניתי בקבוק קולה קטן. לא זירו קולה ולא דיאט קולה אלא פשוט קוקה קולה. נכנסתי לשיעור לפני השעה שש. בהפסקה, שוב הלכתי לקיוסק וקניתי ארטיק שוקובו - ארטיק שוקולד מצופה שוקולד וגם ממולא בשוקולד קשה שמובנה על המקל. חוץ מהארטיק הזה אכלתי גם קרואסון שוקולד, ושתיתי עוד בקבוק קטן של קוקה קולה. אחרי שהסתיים השיעור נסעתי כמובן בחזרה לרמת גן באוטובוס, וירדתי בתחנה ברחוב ז'בוטינסקי שילד רחוב הרצל. ושם עצרתי בפיצריה, וקניתי משולש פיצה וגם מלבי שמנת. אלו כל הדברים שאכלתי אתמול מחוץ לבית. בנוסף, לפני שיצאתי מהבית אכלתי דברים שקשורים לדיאטה שלי: בננה, ארוחת צהריים של דיאט לי, עוד בננה, וגם קרטיב אננס דיאטטי שמכיל רק 12 קלוריות. כשחזרתי הביתה שתיתי קצת חלב דל שומן (1%), אבל רק מעט. למעשה טעמתי ממנו רק, כי התאריך שלו היה עד ה-11.6, כלומר עד היום. טעמתי ממנו ואת השאר שפחתי. נראה לי שאני אפחית במנות החלב שלי. בכל אופן, היום אני שוב ממשיכה את הדיאטה. אני צופה שגם בשבוע הבא אני ארשום עליה במשקל, היות וברור לי שלא אצליח להוריד את כל הקילוגרמים שהעליתי אתמול. אבל אם אשמור ואחזור להתאמן על האופניים, אני אוריד לפחות חלק ממה שהעליתי. ואם אשמור גם בשבוע הבא אני אוריד את שאר הגרמים והקילוגרמים שהעליתי אתמול, ואולי גם יותר. אני לא מוותרת ומתכוונת להמשיך בנחישות בדיאטה הזאת! עד עכשיו, נקודת השיא שלי בדיאטה היתה משקל 126.3 ק"ג. אם אני אמשיך ולא אתייאש, אני כמובן אוכל גם לשבור את השיא הזה. לא יודעת כמה זמן בדיוק זה יקח לי אבל אני אשבור את השיא.
ירקות לבדם אומנם לא מכילים מספיק קלוריות, אבל הם מכילים לא רק ויטמינים אלא גם מינרלים. ואם מנסים לרדת במשקל, אז ירקות הם חלק חשוב יותר בתפריט מאשר פירות. אם רוצים לרזות, ובנוסף יש גם סכרת, עדיף לאכול 2-3 מנות פרי ליום ולא יותר, ולאכול הרבה יותר ירקות טריים וגם מבושלים. ואם בירקות לבד אין מספיק קלוריות, אוכלים גם דגנים מלאים וקטניות שמספקים גם כן ויטמינים, מינרלים, סיבים וגם קלוריות.
השבמחק