יום ראשון, 24 ביוני 2012

המשקל עדיין לא מאופס


נשקלתי היום בבוקר כמו בתחילת כל שבוע. לפני ששקלתי את עצמי, בדקתי האם המשקל מאופס והבדיקה העלתה שהוא לא. ההורים שלי הבטיחו לתקן את המשקל, סבא אמר שיבוא ויראה מה הבעיה במשקל אבל בסופו של דבר שום דבר לא קרה ומכשיר השקילה שלי עדיין לא בסדר. העובדה שהמשקל עצמו איננו בסדר כמובן לא צריכה להוות תירוץ עבורי להפסיק את הדיאטה אבל היא הצליחה לשבור אותי בשבוע שעבר. אפשר לומר שרוב הימים בשבוע שעבר לא שמרתי דיאטה, אם כי הקפדתי מאוד לעשות פעילות גופנית. רק ביום שלישי וגם אתמול (שבת), באמת שמרתי דיאטה. לכן, אין סיבה שאני ארד במשקל במצב כזה, ואפילו די הגיוני שאעלה. כשעליתי היום על המשקל, התוצאה הראתה עליה קלה לעומת שבוע שעבר. אבל הרי מכשיר השקילה עצמו איננו תקין! אז איך אני יכולה לדעת כמה אני באמת שוקלת ביום ראשון בבוקר? איך אני יכולה לדעת כמה באמת עליתי?? בכל אופן, חוץ מהעובדה שהמשקל עצמו איננו מאופס, סיבה נוספת לכך שלא שמרתי דיאטה הייתה העובדה שלא ישנתי מספיק בלילה בחלק מהימים בשבוע שעבר - וזה למרות שהייתי צריכה לקום מוקדם בבוקר. שינה היא דבר חשוב מאוד לאנשים שמנסים לרזות. עייפות מקשה על שמירת דיאטה וגם מקשה במיוחד על ביצוע פעילות גופנית. לכן, לא שמרתי דיאטה כשהייתי בחוץ. כשחזרתי הביתה עייפה לאחר שלא ישנתי באותו לילה, הלכתי מיד לישון. אחר כך קמתי לפנות ערב ועשיתי פעילות גופנית. זה למשל מה שעשיתי ביום חמישי. השבוע הבטחתי לאימא שלי ולעצמי שהפעם זה יהיה אחרת. הפעם אני אשמור במשך כל השבוע. מקווה שאצליח. היום למשל הייתי בחוץ בצהריים בבית קפה ולא הזמנתי שום דבר! אכלתי צהריים רק כשחזרתי הביתה. אכלתי סלט ואת הארוחה של דיאט לי. לא אכלתי דברים שמחוץ למסגרת התפריט היומי שלי. אני מקווה שאצליח להתמיד בכך למשך כל השבוע. גם אם מכשיר השקילה שלי איננו מאופס ולכן איננו מדד אמין, אני מוכרחה להתמיד בשמירה על דיאטה. אם אני אתמיד, בסופו של דבר אני אראה גם תוצאות על הגוף שלי עצמו. בסופו של דבר אני ארד במידה של הבגדים, יהיה לי פחות שומן וזה בפירוש ישנה את המראה החיצוני שלי, וכמובן ישפר את המצב הבריאותי שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה